Selamat Datang ke Laman Blog Ini. Anda Sekarang Berada di...

Ahad, 26 April 2009

Biodata 4


Moderator blog, Masliza ak Along. Tapi tak boleh bagi pinjaman haram coz bukan ceti haram..Halal je..hehe. Panggil je Cikgu Mas @ Lizz. Lahir pada 04 April 1988 dan berasal dari Tatau, Bintulu, Sarawak. Sentiasa buat muka serius dan tegas, sesuai sangat jadi Guru Besar.. Luar nampak skema tapi dalam gila2. Suka buat lawak bila moodnya baik. Pantang dicabar!!..yeahhh..Bercita-cita nak jadi inspektor/pegawai polis semasa zaman sekolah. Dari form 1 hingga form 5 masuk Kadet Polis tapi akhirnya tak dapat juga kerana mata dah rabun..huhuhu. Padan muka!! Hobi Mas ialah RTM-Relax, tdo dan makan..bukan Radio Televisyen Malaysia k..Minat sangat aktiviti sukan, tapi tak pandai jaga badan..hehehe. Harapan beliau ialah menjadi seorang guru yang baik dan ingin mendapatkan Jusa C suatu hari nanti..amenn.. Mas minta maaf jika terdapat kekurangan dalam blog ini. Motto Mas ' AKU ADALAH AKU YANG AKU KATAKAN AKU ITU AKU'..Be urself Mas!!!!

Tiada ulasan: